اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۰۸۶

فاطمی: 4 نفر نقش اول شهرآوردند!

فاطمی: 4 نفر نقش اول شهرآوردند!
فراز فاطمی تجربه بازی در شهرآورد را دارد.
۲۳:۵۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

فراز فاطمی سال‌های اوج فوتبالی‌‌اش را در استقلال سپری کرد و اما برای پرسپولیس هم توپ زد شهرآورد 86 را فوتبالی متفاوت با دیگر شهرآورد‌های قبلی پیش‌بینی کرد و با خبرورزشی حرف زد.

* برانکو یا شفر! کدام‌یک برتر از دیگری است؟
این قیاس خیلی سخت است. کارنامه عملکردی هر دو مربی پیش ‌روی ماست؛ یکی (برانکو) با تیم قهرمان و ترمیم شده راهی لیگ شده و نتیجه عالی هم گرفته است. پرسپولیس الان با 16 امتیاز اختلاف نسبت به ذوب‌آهن در صدر است و این یعنی عملکرد صد درصد موفق بین 16 تیم لیگ برتری و از طرفی شفر هم عالی کار کرده است.

 

* چطور؟
او تیم ته جدولی را تحویل گرفت. در حالی که هیچ یک از بازیکنان استقلال را نمی‌شناخت و در نیم‌فصل هم کار خاصی با فصل نقل و انتقالات نکرد و فقط این اواخر یکی، دو بازیکن را به جمع نفرات استقلال اضافه کرد ولی تیم را از رده آخر جدول به سوم آورده است.

 

* یعنی هر دو خوب هستند؟
به همین دلیل معتقدم استقلال و پرسپولیس یک فوتبال خیلی زیبا، حتی بیشتر و بهتر از همیشه را رودرروی هم ارائه خواهند داد. در این مدت هم بسیاری از کارشناسان گفته‌اند که در لیگ دو تیم فوتبال بازی می‌کنند و پرسپولیس و استقلال همان دو تیم بودند.

 

* نفرات برتر شهرآورد را چه بازیکنانی می‌دانید؟
در استقلال رحمتی و مامه تیام و در پرسپولیس سیدجلال حسینی و علیپور. این چهار نفر نقش اول‌های شهرآورد 86 هستند البته به نظر بنده.

 

* چطور؟
رحمتی چون علیپور به عنوان آقای گل فعلی لیگ در خط حمله پرسپولیس است و دروازه‌بان استقلال می‌تواند با سِیوهایش (مهارهایش) نقش مهمی در گل نخوردن استقلال داشته باشد و از طرفی مامه تیام باید ناکامی مهاجمان استقلال در دور رفت که آن همه موقعیت را از دست دادند، جبران کند.

 

* در تیم پرسپولیس چطور؟
در پرسپولیس هم علیپور چون در دیدار رفت گل زده و امید اول پرسپولیسی‌ها برای گلزنی محسوب می‌شود. سیدجلال هم قطعاً روز مهمی را مقابل مهاجم استقلال دارد که از سری A به تهران آمده و می‌خواهد برای شفر گل بزند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین